Niemiecki Zegarek automatyczny Laco Aachen 39 Pilot Watch Automatic Blaue Stunde NATO LA-862103
Produkt Laco Aachen 39 Pilot Watch Automatic Blaue Stunde NATO kupisz w naszym sklepie nie drożej niż za 1 643 zł z bezpłatną dostawą.
Każdy zegarek Laco LA-862103 w naszym sklepie dostarczany jest w oryginalnym pudełku Laco i obowiązuje na niego pełna, oficjalna gwarancja.
Pamiętaj, iż do zegarka Laco Aachen 39 Pilot Watch Automatic Blaue Stunde NATO możesz zamówić bezpłatne grawerowanie napisu okolicznościowego lub swojej osobistej dedykacji. Więcej szczegółów znajdziesz w dedykowanej zakładce dotyczącej grawerowania.
Wymiary zegarka
Zegarek Laco LA-862103 ma sporą grubość - 12 mm - co sprawia, iż wygląda niezwykle solidnie. Lug-to-lug, czyli inaczej długość koperty od "ucha do ucha", dla modelu Laco LA-862103 wynosi 46,5 mm. Typowa szerokość (39 mm) sprawia, iż jest to dobry wybór na co dzień. Standardowa masa całkowita zegarka Laco Aachen 39 Pilot Watch Automatic Blaue Stunde NATO (76,5 g) ułatwia jego noszenie. Wodoszczelność zegarka
Zegarek Laco LA-862103 posiada zabezpieczenie przed wodą klasy 5 atmosfer (50m). Klasa wodoszczelności 5 atm pozwala na swobodne zachlapywanie zegarka wodą, wejście pod prysznic lub kąpiel na powierzchni wody. Powinno się jednak unikać dłuższego zanurzania zegarka pod wodę. Koperta i mechanizm zegarka
Koperta zegarka
Laco LA-862103 wykonana została ze
stali szlachetnej, jest w
okrągłym kształcie. Wykonanie z wysokiej jakości stopu antyalergicznej stali szlachetnej 316L ochroni Cię przed wystąpieniem alergii skórnych. Dodatkowo stop 316L charakteryzuje się podwyższoną odpornością przed czynnikami zewnętrznymi. Model
Laco Aachen 39 Pilot Watch Automatic Blaue Stunde NATO napędzany jest przez
tradycyjny mechanizm nakręcany automatycznie (Miyota 82S0) podczas ruchu nadgarstka. Zastosowanie
przeszklonego dekla, sprawia, że użytkownik zegarka może oglądać pracę jego mechanizmu widocznego od spodniej części koperty, co dodaje temu czasomierzowi dodatkowego uroku, klasy i prestiżu. Mechanizm automatyczny jest wprawiany w ruch przez wahnik. Naturalne ruchu nadgarstka poruszają wahnik, który z kolei nakręca sprężynę napędową. Nie jest konieczne zastosowanie żadnej baterii. Dokładność zależy od wykonania mechanizmu, jego pierwotnego ustawienia, a także od użytkownika zegarka.
Precyzja chodu: -20 - +40 s/dzień, mechanizm typu open-heart.
Szkiełko szafirowe i tarcza
Tarcza jest
granatowa, chroni ją
wyprodukowane z tlenku glinu, nierysujące się szkło szafirowe. Szkło produkowane w oparciu o wysokiej jakości tlenek glinu, odporne na zarysowania. Siedem razy twardsze niż stal (twardość: 2200 - 2300 w skali Vickersa), bardzo trudne do zarysowania.
- Godziny na tarczy oznaczone są poprzez cyfry arabskie.
- Zastosowany rodzaj szkła - szafirowe.
Pasek
Ten na każdą okazję zegarek męski Laco LA-862103 dostarczany jest na pasku materiałowym. Pasek wykonany z materiału jest lekki i nie powoduje pocenia się nadgarstka, ponadto można go w łatwy sposób wyczyścić (np. przez pranie w pralce). Funkcje i pozostałe cechy zegarka
Wśród funkcji zegarka
Laco Aachen 39 Pilot Watch Automatic Blaue Stunde NATO można znaleźć:
Fluorescencyjne indeksy na tarczy lub bezlu - indeksy pokryte zwykle substancją typu SuperLuminova (lub inną tego typu) ułatwiają odczytanie godziny w warunkach braku lub słabego oświetlenia,, fluorescencja działa po uprzednim naświetleniu zegarka światłe słonecznym lub sztucznym.
Fluorescencyjne wskazówki - wskazówki pokryte zwykle substancją typu SuperLuminova (lub inną tego typu) ułatwiają odczytanie wskazać w warunkach braku lub słabego oświetlenia, fluorescencja działa po uprzednim naświetleniu zegarka światłe słonecznym lub sztucznym.
Przezroczysty dekiel - przezroczysty dekiel wyposażony w szkło, które umożliwia obserwację mechanizmu zegarka podczas jego pracy. Występuje w niektórych zegarkach mechanicznych z automatycznym i manualnym naciągiem oraz automatycznych kwarcowych (autoquartz, kinetic).
Zakręcany dekiel - w przeciwieństwie do dekla montowanego na wcisk, dekiel ten jest wkręcany w kopertę, co dodatkowo zabezpiecza mechanizm przed uszkodzeniami podczas kontaktu z wodą.