Gwarancja na produkty

Okres gwarancji

Wszystkie produkty oferowane w salonach oraz sklepie internetowym zegarki.zgora.pl firmy Tomasz Cerbiński są objętę minimum 2-letnią gwarancją producenta, oznacza to, że usługi gwarancyjne można realizować w dowolnym autoryzowanym punkcie sprzedaży danej marki, który odeśle towar do serwisu gwarancyjnego producenta.

Naprawy gwarancyjne

Każdy sprzedawany przez nas zegarek jest opatrzony podbitą kartą gwarancyjną, w przypadku biżuterii podstawa reklamacji jest zwykle paragon. Podstawą do obsługi napraw w ramach gwarancji jest okazanie oryginalnej karty gwarancyjnej z podanym numerem katalogowym zegarka, datą zakupu oraz pieczątką sprzedawcy lub paragonu, jeśli karta gwarancyjna nie jest zapewnina przez producenta.

Naprawy gwarancyjne realizuje serwis producenta, Klient ma 3 możliwości dostarczenia produktu do serwisu:

  1. Przesłanie produktu na adres naszej firmy wraz z ważną kartą gwarancyjną.
    Produkt musi zostać zabezpieczony przed wysyłką (odpowiednie opakowanie) oraz przesłany za pomocą przesyłki ubezpieczonej na adres: 
    zegarki.zgora.pl SERWIS, 65-053 Zielona Góra, ul. Mickiewicza 7 z dopiskiem "Naprawa gwarancyjna".
    Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony i podpisany formularz naprawy gwarancyjnej.
    Prosimy nie załączać do przesyłki elementów niezwiązanych bezpośrednio z naprawą gwarancyjną (ogniwa, narzędzia, itp.), gdyż mogą one spowodować uszkodzenia podczas transportu lub zostać zagubionego podczas naprawy.
    Po otrzymaniu produktu niezwłocznie przekazujemy go do serwisu producenta, serwis ma 14 dni na wydanie opinii, która jest Państwu przekazywana telefonicznie lub w formie elektronicznej.
    W przypadku pozytywnego rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego serwisu przystępuje do naprawy produktu.
  2. Oddanie produktu do serwisu producenta poprzez dowolny autoryzowany salon sprzedaży danej marki.
  3. Bezpośrednie dostarczenie produktu do serwisu producenta na adres podany na karcie gwarancyjnej.

Lista autoryzowanych punktów serwisowych naszych producentów »

Wyłączenia z gwarancji - gwarancją nie są objęte:

  • Uszkodzenia mechaniczne i chemiczne powstałe z winy użytkownika - uderzenia, zalanie zegarka bez wodoszczelności, przetarcie powłoki, etc.
  • Naturalne zużycie eksploatacyjne (np. pasków skórzanych na skutek kontaktu z wodą).
  • Zużycie baterii (gwarancja obejmuje zużycie baterii do 6 miesięcy od daty zakupu).

Polecane produkty

  Zamówienie produktuZAMKNIJ [X]  
Musisz podać liczbę sztuk produktu!
Produkt został poprawnie dodany do koszyka!
Przejdź do koszyka
  LogowanieZAMKNIJ [X]  
Trwa logowanie, prosimy o cierpliwość

Menu

OPINIE KLIENTÓW