ZIMOWE WYPRZEDAŻE zegarków i biżuterii! Sprawdź oferty wyprzedażowe »   Na pozostałe produkty użyj kodu rabatowego ZIMA w koszyku. ❄

Ile trwa gwarancja na zegarek?

Zegarki to przede wszystkim praktyczne narzędzia do mierzenia czasu, ale każdy miłośnik zegarmistrzostwa wie, że często stanowią cenne przedmioty, który podkreślają nasz styl i gust. Kiedy decydujemy się na zakup eleganckiego zegarka, zastanawiamy się nie tylko nad designem czy funkcjonalnością, ale również nad warunkami gwarancji, które zapewnią nam spokój ducha ochronę naszej inwestycji. Dlatego z pewnością zadajesz sobie pytanie ile trwa gwarancja na zegarek, a my zaraz na nie odpowiemy!

Zegarej Longines

Standardowa gwarancja na zegarek

Większość producentów zegarków oferuje standardowe warunki gwarancji, które zazwyczaj obejmują okres do 2 lat. To oznacza, że przez ten czas producent zobowiązuje się do naprawy lub wymiany zegarka w przypadku awarii lub wad produkcyjnych.

Gwarancja na zegarek zazwyczaj obejmuje wady fabryczne oraz uszkodzenia wynikające z błędów produkcji. Należy jednak pamiętać, że gwarancja zwykle nie obejmuje normalnego zużycia, uszkodzeń mechanicznych spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem, czy przypadkowych zdarzeń, takich jak upadek zegarka.

Warto jednak zaznaczyć, że warunki te mogą się różnić pomiędzy producentami, dlatego zawsze warto dokładnie przeczytać informacje zawarte w karcie gwarancyjnej przed zakupem.

Zegarek Rado

Przedłużona gwarancja

W niektórych przypadkach, producenci oferują przedłużoną gwarancję na swoje zegarki. Dla przykładu, wszystkie zegarki Rado zakupione od 1 maja 2023 roku objęte są 5-letnią gwarancją.

Podobnie jest w przypadku zegarków Longines. Nowa, pięcioletnia gwarancja dotyczy wszystkich modeli automatycznych. Warunki te mają zastosowanie do wszystkich zegarków automatycznych Longines zakupionych po 1. stycznia 2021 roku.

Kupując dowolny zegarek naręczny firmy Casio w naszym sklepie masz możliwość wydłużenia standardowej gwarancji 3-letniej na okres 6 lat. Gwarancja zostaje przedłużona na warunkach określonych w gwarancji 3-letniej pod warunkiem dokonania wpłaty na konto dystrybutora w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Wpływ nieautoryzowanego serwisu na zegarek

Ważnym aspektem korzystania z gwarancji jest konieczność serwisowania zegarka u autoryzowanego przedstawiciela producenta. Próby naprawy lub modyfikacji zegarka na własną rękę mogą skutkować utratą gwarancji. Dlatego, jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy z zegarkiem, zaleca się kontakt z autoryzowanym serwisem.

Autor:

Tomasz Cerbiński - zdjęcie

Zielonogórzanin, jubiler z ponad 30-letnim doświadczeniem. 2. maja 1986 roku przy ulicy Niepodległości w Zielonej Górze otworzył swój pierwszy zakład jubilerski. W marcu roku 1989 odebrał koncesję nr U.IV/30/89 r. na przetwórstwo i obrót kamieniami szlachetnymi oraz metalami szlachetnymi, była to dopiero 30 koncesja w kraju.

W lipcu 1993 roku rozszerzył ofertę swoich salonów o pierwsze luksusowe marki zegarków szwajcarskich.

W 2016 roku przejął stery w pierwszego powstałego w Polsce po okresie transformacji producenta zegarków - POLPORA Manufaktura.

Mieszka i inwestuje w swoim rodzimym mieście, angażuje się w projektowanie najciekawszych modeli zegarków - jednowskazówkowca Kościuszko, emaliowanych Irysów. W jego planach kolejne projekty czasomierzy o wysokim stopniu jubilerskiej precyzji i komplikacji.

Komentarze użytkownikówNapisz komentarz

Dodaj komentarz
Napisz komentarz

Brak komentarzy

  Zamówienie produktuZAMKNIJ [X]
Musisz podać liczbę sztuk produktu!
Produkt został dodany do koszyka!
Przejdź do koszyka
WyszukajTrwa wyszukiwanie
  Zakupy na raty - informacjeZAMKNIJ [X]
Sprawdź symulację kredytu w jednym z dwóch systemów ratalnych:
  LogowanieZAMKNIJ [X]
Trwa logowanie, prosimy o cierpliwość
Hasło musi się składać min. z 8 znaków, dużych i małych liter oraz cyfry
  Formularz kontaktowyZAMKNIJ [X]

Wypełnij poniższy formularz, by otrzymać szybką odpowiedź na pytanie. Pamiętaj, że możesz do nas także zadzwonić, nasza infolinia: 68 416 25 80

* - pola wymagane
ładowanie

Menu

OPINIE KLIENTÓW